Rádiófrekvenciás visszérkezelés – RFA

Út az egészséges vénákhoz

Rádiófrekvenciás visszérkezelés – RFA

Út az egészséges vénákhoz

Hogyan működik a rádiófrekvenciás visszérkezelés?

Javuló keringés az egészséges véráramlás helyreállításának köszönhetően.

A rádiófrekvenciás visszérkezelés (abláció) során egy kisméretű katétert illesztenek a károsodott vénába egy apró metszésen keresztül, ultrahangos vezérlés segítségével. A vénák falában található kollagént egyenletes hőhatásnak teszik ki, amelynek hatására a vénák fala előbb összeszűkül, majd teljesen bezárul. A vénák elzáródását követően ezek fokozatosan a környező szövetekbe szívódnak fel. A véráramlás ezt követően az egészséges vénákba terelődik át, a keringés pedig javulásnak indul.

Miért válassza a rádiófrekvenciás visszérkezelést?

A rádiófrekvenciás visszérkezelés előnyei

A rádiófrekvenciás visszérkezelés nem csak a tüneteket, hanem a visszerek kialakulása mögött álló okokat is megszünteti. Ezen kívül az alábbiak miatt előnyös az eljárás:

• Biztonságos, tudományosan igazolt és nem igényel kórházi tartózkodást

• A járóbeteg-ellátásban végzett eljárás rendszerint egy óránál kevesebb időt vesz igénybe

• A felépülés ideje mindössze néhány óra

• Egyes tanulmányok szerint a rádiófrekvenciás visszérkezelés alacsonyabb fájdalomérzettel, valamint kevesebb véraláfutással és szövődménnyel jár, mint más visszérkezelések

SZEMÉLYRE SZABOTT VISSZÉRKEZELÉSI ELJÁRÁSOK

Minden páciens egyedi, ahogyan az egyes kezelési tervek is azok.

Előfordulhat, hogy nem a rádiófrekvenciás visszérkezelés lesz a legjobb választás – ez főként akkor fordulhat elő, ha a vénák túl kicsik, meg vannak csavarodva, és/vagy közel fekszenek a bőrfelszínhez. A szkleroterápia ilyenkor előnyösebb kezelési mód. Érklinikánkon segítünk kiválasztani az Ön számára legmegfelelőbb visszérkezelést.