Főoldal2021-09-22T14:56:29+00:00

Érklinika

Visszérkezelések és műtétek a legmodernebb eljárásokkal

Az Érklinika az Istenhegyi Magánklinika szervezetén belül működő, a legkorszerűbb visszérkezelési megoldásokat alkalmazó szakrendelés, amely Dr Berek Péter PhD. vezető érsebész egyetemi tanár szakmai felügyeletével működik. Minimálisan invazív, komplex betegellátásunk keretében minden vénabetegséget magas szakmai színvonalon látunk el. Vénás panaszaival forduljon hozzánk, segítünk!

Dr Berek Péter érsebész

Vénabetegségek

Háttéranyagaink

Tudjon meg többet a vénabetegségekről!

6 mód arra, hogy jobbá tegyük a lábunk vérkeringését

Ha a lábainkban megfelelő a vérkeringés, a szövetek kellő mennyiségű tápanyaghoz juthatnak és kiválaszthatják a salakanyagokat, a lábak így sokáig egészségesek maradhatnak. A láb keringésének romlását néhány egyszerű szokás betartásával és étrendi változtatásokkal kerülhetjük el.

5 egyszerű táplálkozási tanács a vénák egészségének javítása érdekében

A vénákban – megfelelő kezelés nélkül – akár életveszélyes problémák is megjelenhetnek. Annak érdekében, hogy mindez elkerülhető legyen, érdemes átgondolnunk, hogy mi az, amit mi magunk is meg tudunk tenni a vénáink egészsége érdekében.

Kik azok, akiknél az átlagosnál magasabb a kockázata a visszerek kialakulásának?

A visszerek kialakulásának kockázatát több tényező is növeli. A probléma elvileg bármilyen életkorban kialakulhat, de fokozottabb a kockázat a várandós nőknél és az idősebb embereknél. Ezen túlmenően a visszeresség kialakulásában meghatározó tényező a genetikai hajlam.

Go to Top